פעילויות לסיכום שנה

פס חם בנושא השנה החולפת.

מתוך אתר gamification
הילדים יושבים זה מול זה בשתי שורות: שורת מראיינים ושואת מרואיינים. בהישמע הפעמון כל מרואיין זז כיסא אחד ימינה. בפעמון יש לצלצל כל שלוש דקות. בתום הסבב המראיינים והמרואיינים מחליפים תפקידים. 
ילדים מתקשים אפשר לתת להם לצלצל בפעמון או להיות סדרנים.
כותבים מספר שאלות על הלוח בהן המראיינים יוכלו להשתמש. לדוגמה:
ליד מי ישבת בתחילת שנה ואיפה?
מתי הכי אהבת לבוא לבית הספר במהלך השנה?
מה חשבת על המורה בפעם הראשונה שראית אותה?
איזה טקס הכי ריגש אותך? 
מה הרגע הכי מצחיק שקרה לך השנה?
מה היית ממליץ לתלמידי השכבה שמתחתיך לקראת שנה הבאה?
מה אתה מתכנן לעשות בחופש הגדול?
במה התקדמת השנה מבחינה לימודית?
מה המקצוע האהוב ביותר עליך ומדוע?
מי המורה האהוב ביותר עליך? למה?
עם מי הכי נהנית לשחק בהפסקות?
מה המקום שאתה הכי אוהב בבית הספר?
מה אתה אוהב לעשות בהפסקות?
ליד מי הכי נהנית לשבת השנה?

של מי הזיכרון הזה? משחק הניחושים

כל ילד כותב זיכרון מהשנה החולפת על פתק ומקפל. לוקחים את כל הפתקים ומקריאים ומנסים לנחש מי כתב. 

מרוץ שליחים ללוח

מחלקים את הכיתה לשתי קבוצות ואת הלוח לשני חלקים. נותנים טוש מחיק אחד לכל קבוצה. כל ילד בתורו קם ללוח וכותב פעילות אחת שאפשר לעשות בחופשה ומעביר את הטוש להבא בתור. רק לאחר שהקודם מתיישב מותר לשליח הבא לקום.
הקבוצה המנצחת היא זו שכתבה את הרעיונות הכי טובים ומעשיים.


תגובות